Service naar een hoger niveau in 2019

Vanaf 2011 is Dufaco ICT opgericht als kleine afdeling binnen Dufaco Telecom. Inmiddels gaan wij verder als één bedrijf onder de naam Dufaco ICT. Door bundeling van onze krachten ontstaat een fullservice ICT-bedrijf met diensten op het gebied van internet, vaste- en mobiele telefonie, beveiliging, werkplekken en servers op locatie en/of in de cloud.

Ons klantenbestand is hard meegegroeid en hier zijn wij heel erg blij mee. Inmiddels hebben wij zeer tevreden klanten en deze ontwikkeling is grotendeels te danken aan de tomeloze inzet van alle collega’s binnen Dufaco ICT.

Binnen een snel veranderende ICT-markt en ons groeiende klantenbestand bestaan mooie uitdagingen. Momenteel zien wij honderden support tickets per week voorbijkomen. De issues variëren van kleine wijzigingen tot storingen met een grotere impact welke (direct) opgelost dienen te worden.

Gelukkig hebben veel van onze klanten een Service Level Agreement (SLA) waardoor wij de service voor onze klanten kunnen waarborgen. Echter hebben wij gemerkt dat het aantal tickets van klanten zonder SLA ook enorm is. Ondanks dat er geen afspraken zijn gemaakt over de responstijd wordt vaak wel verwacht dat wij deze tickets direct oplossen. Ondanks de inzet en de wil bij al onze medewerkers zien wij dat wij niet altijd aan deze verwachting kunnen voldoen.

Om deze reden introduceren wij in het eerste kwartaal 2019 nieuwe SLA-varianten en veranderen wij onze huidige manier van afrekenen voor klanten zonder SLA.

Vanwege deze op komst zijnde wijzigingen zullen wij voor heel 2019 dezelfde uurtarieven blijven hanteren als in 2018.

Wat zeggen onze klanten
Veelgestelde vragen

Kennisbank

Lees meer

Support

Bel, mail of bezoek ons van maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

Lees meer

Direct contact

Heeft u een vraag, opmerkingen of suggestie? Neem direct contact met ons op.

Lees meer